Ben & Jerry

"Stjärnorna på slottet" måste vara en av de mest underhållande tv-programmen. Haha! Det är verkligen komiskt hur endel beter  sig. Eller vads äger ni om Dellerts utspel? Det känns som att avundsjukan lyser igenom på många av deltagarna. De som verkar "normala" är väl Scholin, Loffe och Scheja...men de andra...vad ska man säga?
Egentligen kan jag nästan tycka att det var rätt åt Gardell (att Dellert "förstörde" hans dag) med tanke på hur han betedde sig mot Scheja. Elak ska elakt ha...

Jag har förgyllt kvällen med Ben & Jerry.




Jag har absolut hittat min favorit. Nämligen chokladglassen med browniebitar i. Mums! Kan man sluta äta den glassen? Tyvärr är det inte den billigaste glassen i frysdisken. Men hur ofta köper man glass? 
 
Såg att Wallanders Byfånen gick på TV4+ kl 22.15.

Imorgon till Nacka Bollhall kl. 10.30. Ska dela ut matchenslirare pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0