Världens bästa lagledare

Äntligen hemma efter kvällens träning. Handbollen skiljde sig lite från i vanliga fall. Vi hade nämligen träning tillsammans med u-truppen. Eftersom det är sportlov är inte alla i u-truppen hemma...så vi kör tillsammmans idag. Kul med lite nya ansikten.

V ä r l d e n s    b ä s t a    l a g l e d a r e    måste vi i Skuru IK ha. Tror inte det är någon tvekan om den saken. När det var kanelbullens dag kom Elisabeth med en korg med nygräddade kanelbullar och mjölk. Idag var det semlans dag och då kommer hon ner med hembakta semlor och mjölk. Underbart! Tack snälla Elisabeth! Jag har sagt det förrut och jag säger det igen - Elisabeths konditori?


Bild lånad från Anna-Carin

2 semlor - men är det semlans dag så är det.

Nu blir det kycklingwok och pasta. Gott!

Vill påminna er om min tävling här.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Låna min bild om du vill...med semlorna =)

2009-02-25 @ 07:48:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0