Varför tävlar ni inte?

Det var inte många uppmuntrande ord man fick, men jag är glad iallafall.

Mumsade faktiskt en semla efter lunchen. Jag tror inte alla förstår hur lyxigt det är att ha ett eget kök som lagar mat. Fräscht och otroligt välsmakande. Att man dessutom bjuds på efterrätt titt som tätt gör ju inte saken sämre :) Jag ser fram emot att tiden tickar iväg. Efter jobbet ska kag iväg och handla lite grejer på apoteket. Kanske snokar jag in på Åhléns också. Gillar tyvärr inte deras nya vårkollektion vad gäller heminredning...men alltid kul att kika lite.

Ska bli spännande att se AC´s loftsäng ikväll. Den kommer säkert bli jätte fin och vill ni se bilder ikväll kan ni alltid kika in här :) Jag är iallafall jätte nyfiken.

Ha en trevlig fredag. Glöm inte att tävla om goodiebagen. Tycker ni har varit lite dåliga på det faktiskt!

HÄR!

Goodluck!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

ajjabajja!!! jag vann jag vann!!

2009-02-20 @ 14:54:42
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

155kr till dig från mig...

2009-02-20 @ 15:20:48
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0