Torsdag

Gårdagens kväll blev väldigt trevlig och mysig. God sparrissoppa  med härligt bröd :) Jag tror jag skulle kunna överleva på soppa som mat.  Y u m m i !  Blev lite senare läggdags igår, men jag överlever nog den här dagen iallafall. Blir en betydligt lugnare dag idag. Ska skriva en massa journal nu på morgonen innan jag går upp på avdelningarna.

Även ikväll blir det träning innan handbollen. Idag står gym på scemat och "the real gang" med Döl, AC och jag ska köra ihop. Vi börjar bli en riktig kärna *mohaa*

Igår och idag har vi födelsebarn (observera barn) i laget.
Igår fyllde  D ö l  år och idag fyller  E l o f  år.



Det "värsta" med födelsedagar är att födelsedagsbarnen kommer med tårta. Jag undrar hur det kommer gå med vikten i vårt lag *blink* Skämt och sido är det jätte trevligt med bakverk efter träningen. Igår hade Döl med sig kokosbollar. Hon blev förstås mulad med kokosboll i ansiktet eftersom hon fyllde år. Nice. Självklart tog Döl chansen och mulade tillbaka.




Ses och hörs..



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis - du vann hos mig på charlotte.nu! Maila din adress till mig på [email protected] så skickar jag vinsten med posten.

2009-02-12 @ 14:15:59
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0