Tomhet

Matchen mot Sävehof kl 16.00.
..................
Matchen avslutades.....

Här sitter jag tom som ett urdrucket glas.Kan inte få ur mig så många ord om matchen just nu, men kan iallafall säga att vi tillåter Sävehof att göra som de vill hela matchen. Illa! Orkar inte skriva mer....

Det ända positiva den här dagen var lunchen på Telegraf. Vi fick äta brunchen med korvar, lax av olika slag, ugnsbakade rotfrukter med gorgonzola, rödbetor, oliver, kyckling med sallad, potatis med dijonsenap och dill, olika patéer, såser, joser, smoothi...you name it! Dessutom fanns det varm mat med äggröra, revbensspjäll, bacon, korvar. Herregud. Som om inte det var nog avslutade vi med kaffe och dessert. Hade man inte haft match hade jag ätit av allt: kladdkaka, tiramiso, wienerbröd, småkakor, äppelkaka med vaniljsås. Istället delade AC, Sara och jag på en tiramiso :)

Nu ska jag kvällssörja....fälla några tårar och sedan gå vidare.
Bilder från matchen kommer snart..


Kommentarer
Postat av: Maria O

Hej!



Du vann tyghjärtat i tävlingen på min blogg! Maila gärna din adress så kommer det på posten!! Kramar

2009-02-08 @ 20:05:26
URL: http://mariaottosson.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0