Tips från coachen!

Brrrr...vintern har kommit tillbaka. Hoppas den ger sig iväg snart....

Godisgrisen Emma är självklart medlem hos Gratisgodis. En tacksam sida där man enkelt tjänar godis genom att besöka hemsidor, delta i tävlingar etc. Ett enkelt sätt om man vill få lite gratis godis i brevlådan titt som tätt. Har själv fått hem 3 ordrar med ungefär 20 godisar per order :)

Bli medlem här.



Sedan tänkte jag höra vad ni tycker om dessa smycken...


Den här fotlänken kan du köpa hos Lindas smycken för 59:- Oförskämt billigt tycker iallafall jag. Vad fint det vore med ett sådant här smycke kring fotleden, en varm sommardag :)


69:- för en härlig ring. Jag gillar den gröna pärlan i mitten.

Ni har väl inte missat Lindas och min tävling?
Gå in här och tävla med en gång.

Dags för kaffe i strupen - hur ska jag annars överleva den här dagen?

Kommentarer
Postat av: Malin

den fotlänken var riktigt fin ju!





kul att du är med och tävlar!

lycka till :D

2009-02-03 @ 11:18:03
URL: http://www.malinh.com
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Så glad jag blir över ditt beröm - tusen tack ! Jag är helt övertygad om att du med din vilja, engagemang och energi skulle kunna skapa underverk med lite ståltråd, det är bara att ge sig hän och försöka. Jag avstod från att se programmet om dunplockning - det finns gränser för vad man orkar med, men en sak är säker det är slut med nyinköp av dun i det här hushållet !

Önskar dig en härlig vecka.

Varma kramar/Marita

2009-02-03 @ 12:55:59
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0