Tidig lördag

Godmorgon.
Hoppas ni har sovit bra, för det har jag :) Tidigt ringde klockan dock. Idag är det träning 9-10.30 och det kommer att fokuseras väldigt mycket på morgondagens match. I går kom ett sms från Gippe. "Jag har bil" och det kändes bara så otroligt skönt. Trots att man åker vid ungefär samma tid om man åker kommunalt blir det mycket lättare om man får bilskjuts. (I promise)

Efter träningen ska mamma, pappa och jag åka ut till Länna Möbler och hämta mitt avlasningsbord. *jipi* Jag ser verkligen fram emot att få det på plats. Det kommer göra så otroligt mycket för vardagsrummet. Bilder kommer så klart då det är på plats. Sedan skulle lite tips från duktiga inredningsbloggar inte vara helt fel :)

Nä, nu kan jag inte sitta här vid frukostbordet länge. Dags att göra så iordning för träningen.


Vad säger ni om den här tuffingen?
Raggarbrud eller knuttebrud?
What ever - otroligt söt.


Mums, fika är min melodi :)

Ikväll får man träffa älsklingarna också!
Puss på dem :)

Kommentarer
Postat av: NatureFootstep

skojjiga bilder på djuren. Hunden passar i sin krage. :)

2009-02-21 @ 14:44:50
URL: http://www.metrobloggen.se/NatureFootstep
Postat av: Alexandra

så söt hunden är :) ja, fågeln med :D

2009-02-22 @ 11:13:22
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0