Tävling på G

Har precis satt i mig middag ala Gippe (Gippe känn dig hedrad). Först steker jag kyckling och saltar/pepprar. Sedan häller jag på matlagningsgrädde och kryddar med chilipulver och curry. Mumma! Couscous till det smakade riktigt bra efter tre pass i kväll. Döl, AC och jag hann med ett gympass innan handbollen. Sedan körde jag, AC, Natti och Gippe hoppkoordinationen direkt efter handbollen. Den går ganska fort att köra och går ut på att stärka musklerna kring framförallt knäleden. Bra träning att förebygga knäskador med. Rehab :)

Idag har jag mailat Klockargårdens som jag ska ha en bloggtävling med. Dem har mycket fina produkter som ni snart ska få tävla om. Vad - det får ni se när tävlingen dyker upp. 

Förstår ni hur mycket jag längtar till sommaren? Öland, landet, picknik.....


Oj vad längtan är stor....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0