Mitt i veckan

Onsdag är här och efter dagens arbete återstår bara en halvdags jobb i denna veckan. Känns väldigt lyxigt tycker jag. Därför var det lite lättare att vakna i morse. Men trött var jag.

Jag har precis avslutat ett litet köp på Tradera. Jag lyckades nämligen köpa en väldigt söt tavla med guldram för endast 5kr. Tavlan är ca 20*20cm och ska få sin plats ovanför mitt nattduksbord.

Tavla med Ängel

Ganska dålig bild. Men tavlan föreställer en ängel och en massa flygande kaffekoppar. Jätte söt.
Pastellfärgerna kommer bli jätte fina i mitt sovrum. Nu väntar jag bara på att få reda på fraktkostnaden.

Ikväll blir det "Det okända"-kväll hos mig. Frågan är vad jag ska bjuda syrran på till middag. Skulle vilja göra något nytt. Lite tips är alltid välkomnat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0