Min kväll!

Hipp hurra! Mätt som en omelett :) Handbollen gick bra. Hallen har börjat få upp temperaturen - ingen ishall längre. hihi! Gymmet efteråt gick också utan problem. Svordomar och svett kunde dock ses *haha* Effektivitet gillar jag, men man känner sig som en uppumpad michellingubbe efteråt.

Tänk att Natti ska spela i a-landslaget som 17-åring. Grymt! Herre min gud! Hon förtjänar det - heeelt klart!

Min "inte-äta-godis-och-annat-gott-projekt" rullar verkligen på. Idag motstod jag en kärleksmums. *stolt* Kan Emma motså en kärleksmums? Kan det stämma? Är du sjuk? Nä, jag är bara bestämd på att jag  i n t e  kommer förlora mot syrran. Fortsättning följer.....


Man kan faktiskt äta sådant som är gott...men som inte är onyttigt. Ikväll blir det efterrätt med keso päron/äpple/vanilj och banan + apelsin. Tänk vad jag kan fixa :) Efterrätten serveras i min fina Jelly Bean skål :)

Tjinkgeling och tack för alla uppmuntrande kommentarer angående det tidigare inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Marica ~ Vill Du vara värdinna?

Det där ser gott ut!



Nope, den är köpt på Ge-kås i Ullared.

2009-02-17 @ 22:32:01
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken söt skål :D

Ja visst kan man käka nyttigt som är gott, men det jävliga är ju att det kostar mer än godis och man måste förbereda det! hahahaha, höjden av lathet kan man ju kanske kalla det. ;P

2009-02-17 @ 22:45:07
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0