Keso keso keso - tack Arla

Godmorgon!
Tisdagen är här - det vill säga dag nummer 2 utan godis och gott. Jag ska klara det! Har jag klarat en dag kan jag klara det hur länge som helst. Jag har hittat mina favoriter bland icke-godis-hyllan:




Den senare smarrade jag i mig på väg till träningen tillsammans med en mörk smörgås *haha* Men jag sa som sagt att frukt skulle bli mitt leverne *blink* Jag kommer iallafall rekommendera er den här keson. Smakar faktiskt riktigt bra. Funderar på att köpa den andra sorten idag. Kan tänka mig att den är annu godare. Någon som smakat?

Dagen som följer har inga direkt nyheter. Efter jobbet blir det 90 min handboll och gym på det. Ska bli skönt att lägga på lite vikter och köra överkropp. Jiha! Som ni såg tog jag ut vinnaren i smyckestävlingen ( www.lindassmycken.se )Jag tycker det var speciellt att det blev en kille som vann. :)

Nu ska jag titta på mina geléhjärtan ett tag ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Keso med päron vanilj & äpple är verkligen mumsig! :D Slänger i mig hur mycket som helst på jobbet hehe :) Nyttigt och bra!

2009-02-17 @ 23:58:45
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0