Information

Emma gick och la sig kl 21.30
Emma vaknade av väckarklockan 5.30

Imorse var jag pigg
. Gud så skönt. Det är klart att man vaknar upp trött, men efter lite kaffe, en smörgås och youhurt med musli kändes det ganska bra. Jag kände verkligen att jag var tvungen att gå till sängs tidigt i går kväll med tanke på kvällens träning. 3 1/2h  - 4h handboll! Yeahhh!!

Tur att B kommer fixa smörgåsar till oss mellan träningarna. Kommer nog vara rejält hungrig. Får se till att äta ordentligt innan träningen också. Jag överlever nog, men jag inser att man måste vara pigg för att orka fokusera så länge.

Förresten hoppas jag att ni märker att det hänt lite på bloggen. Har nämligen ändrat stilen på text och rubrik. Vad tycker ni? Mer lättläst? Jag tycker det känns behagligare att läsa mina inlägg nu! Gärna lite feedback tack :)


Hehe..vad gör AC på den här bilden? Nr 6 alltså, min syster :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

jag försöker pricka näsan...=)

2009-02-04 @ 08:02:24
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

varför tränar ni så länge?

2009-02-04 @ 15:04:39
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0