Emma - mailat

Sådär nu har jag slängt iväg ett argt och hotfullt mail till handläggarna på Q-park. Okej, hotfullt var det naturligtvis inte, men jag skrev vad jag tyckte och la fram mina punkter. Satt i telefonkö i 10 minuter innan jag la ner det och skickade ett mail istället. Nu hoppas jag på ett snabbt svar så att jag kan gå vidare. Det här irriterar mig faktiskt lite.
Snart dags för lunchen! Den här förmiddagen har verkligen varit fullspäckad. Men jag ska inte klaga. Det är kul när det är mycket, bara man inte stressar. AC och jag kom fram till att man stressar/skyndar sig mest hela tiden. På väg till träningen, för att hinna i tid och efter träningen, för att hinna med bussen. Det är inte bra.

Läste ni Metro´s Elvisserie i morse? Som hundägare tyckte jag den var ganska roig :) mohaa!!


Ser ni inte vad det står? Kika in här istället och kika efter den 4:e februari.

Ikväll missar jag många bra program på TV.
Efterlyst, Made in Sweden och Det okända. Suck!
*börja grina*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0