Det börjar närma sig

Arbetsdagen börjar sakta men säkert rulla mot sitt slut. Ska väl åka runt 15.30. Den här träningsveckan kommer inte riktigt se ut som alla andra veckor. På onsdag har vi som spelar på 9M dubbla handbollspass. Första har vi nämligen handbollspass med laget och efteråt ska handbollsförbundet ha ett träningsseminarium där de ska visa oika övningar praktiskt. Vi ska alltså visa praktiskt hur det hela går till. Hoppas min axel håller för det...

På torsdagens träning är det matchpass mot juniorkillarna. Tyvärr börjar vi inte träna förrän 18.30 vilket innebär sen hemgång. Gör i och försig inte så mycket eftersom det är fredag dagen därpå. Dessutom kan man lägga in ett av sina fyspass innan matchpasset.

Idag har det varit lite segt på jobbet. M är sjuk och jag sitter lite ensam på kontoret. Tur att man är och springer på huset för det mesta. Annars hade det blivit olidligt.

Nu måste jag tjata lite om min två tävlingar som är i gång.
Tävling nr 1 - tävla här
Tävling nr 2 - tävla här

I båda tävlingarna kan du vinna smycken. Så passa på...in och tävla med er. För att så många som möjligt ska kunna delta har jag skippat allt som heter länkning. Bara att gå in och kommentera med andra ord. Sedan är det självklart så att ni får låna bilderna och länka....men det är inget måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0