Bored food

Här är jag. Jag sitter faktisk hemma och äter. Det är sant. Brukar aldrig komma hem så här tidigt på kvällen, men idag var jag så tidig till träningen att jag, G och AC hann köra ett av veckans snabbhetspass. Hann även med extra bål vilket alltid är till fördel. Jag vet, i och med AC´s problem med ryggen, hur viktigt det är med en stark bål. Man kan aldrig bli för stark i ryggen. Som handbollsspelare kan man flyga som en vante ibland. Ja, ni förstår...

Har kokat ihop världens tråkigaste middag. Laxbullar med couscous. Tänkte dock förgylla kvällen med lite hemmagjord blåbärs- och hallonsmoothi. Yummi! Det är iallafall något som man kan mumsa på med gott samvete.

Vet ni vad? Ikväll tar jag ut vinnaren i smyckestävlingen!!!
Da-da-da-daaaaa.....
Återkommer då jag har fixat min smoooothi...hihi!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

varning varning. När du ska använda den röda grytan för första ggn. Ta bort klistermärket i botten hehe Jag råkade elda upp den lappen.....

2009-02-09 @ 20:34:45
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0