Argbigga

Ikväll blir det samma middag. Skönt att slippa handla samtidigt som salladen var riktigt mättande. Mitt humör svängdes rejält då jag kom hem och läste brevet från Q-park på min överklagan angående en p-bot. Det är nämligen så att det ingår en p-plats i min bostadsrätt. Eftersom jag är billös har jag ibland lånat ut platsen till en bekant. Jag har alltså lånat...inte hyrt ut platsen. Och när jag läser i bostadsrättens stadgar läser jag att "man får inte hyra ut p-platsen utan styrelsens godkännande". Men hyra ut betyder faktiskt att man tar betalt. Grr. Ni kan ju gissa hur förbannad jag är över detta, och hur förbannad jag kommer vara på den K'rringen som får ta emot mitt samtal imorgon. Då ska jag nämligen säga dem sanningens ord. Grr! Kyl ner mig. Hjälp! Men oj vad arg jag blev :)

Träningen gick bra. Det var inte alls lika mycket spring på kvällens träning även ifall uppvärmningen var tuff. Men det rosar jag bara eftersom man kommer igång på ett helt annat sätt. Slutet av träningen var lugnare vilket passade utmärkt eftersom jag och AC snörade på löparskorna och gav oss ut på 5km snabbdistans. Phu! Att man kan bli så trött.

Nu sitter jag här med en kopp vinbärste. Mmmm..
Varför tävlar ni inte i mina tävlingar? Kör i vind!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0