Viktig vinst

Det blev tillslut en vinst mot Önnered i Nacka Bollhall. Vi gjorde inte vår bästa match men blev 2 poäng rikare, vilket var väldigt viktigt. Inte minst var det skönt att vinna och få lite julefrid. :) Nu ska jag bara njuta av att få vara lite ledig. Självklart har vi egna fyspass att fylla mellandagarna med men eftersom jag är ledig från jobbet blir det lite annorlunda. :) Vinsten blev iallafall 42-29. Alldeles för mycket insläppta mål, men skönt att se hur vi producerar framåt.


Gippe i en skön bild :)

3/4
Man kan säga att min hals blev lite massakerad :/

1/4
Natti i högform...som vanligt ;)

Nu sitter jag hemma hos M och ska snart få middag. Mums. Är hungrig som en varg efter kvällens match.

Fler bilder kommer då pappa har framkallat bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0