Torsdag

Så har vi äntligen kommit till slutet av veckan. Dagen har egentligen inte så mycket annorlunda att bjuda på. Vanligen jobb som gäller för att sedan bege sig till Nacka och kvällens träning (handboll + löppass). På söndag är det match igen. Det har ju varit ett uppehåll nu eftersom damlandslaget haft VM i Kina, så det ska bli riktigt kul att spela match igen. Pricken över i:et är väl att det är hemmamatch. Vi möter Önnered och jag hoppas verkligen det kommer mycket publik som kan hejja fram oss. Heja Ingela & Co :)

Jag tänkte jag skulle ge er lite lästips på bra bloggar som jag själv följer:

Triquetra
En mycket trevlig blogg. Alexandra skriver om sitt liv som bland annat innehåller det lilla krulltrollet Stella (en bedårande liten svart pudel). Mycket härliga bilder :)

Sandra
En rolig och alltid uppdaterad blogg. Här kan man läsa om lite allt möjligt från mode till film.


Emelie

Trevlig blogg där Emelie skriver om livet med sina små gojjor Isildur och Mitire. Älskar att läsa om deras bus eftersom jag själv har Gonzo. Här inspireras man dessutom tätt som tätt av handgjorda kort. Har själv beställt ett födelsedagskort från Emelie till syster och jag blev mer än nöjd. Så duktig!

Skuru handboll
Här skriver Natti och Emelie i vårt lag om livet som elitseriespelare i handboll :) Man får följa det som händer inom laget samt höra ett och annat roligt som hänt på träningen :)

Jag kikar förstås in på endel andra bloggar också, men idag är det dessa bloggar som får lite extra :)

Vet ni vad jag önskar mig just nu? Jo, sovmorgon.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovar att följa matchen på text-tv, det är väl alltid något!!! Kanske jag till och med håller på Skuru, fast det kan jag inte lova;-)

2009-12-17 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0