Sjuk

Det blev ingen bra dag, på ett sätt. Hade feber på morgonen men gav mig iallafall iväg med familjen till Täby. Det var ingen rolig historia. Orkade gå drygt en timme sedan orkade jag inte längre. Slutade med att jag satt i en kall bil dryga 4h. Brrr. Direkt när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad. Hua, både inte bra. Illamående, halsont, ont i magen. Usch vad dåligt jag mådde.
Nu på kvällen har det blivit bättre. Lyckades faktiskt få i mig lite taco, även om det känns lite i magen.

Nu är det Robinsson Karibien.

Hoppas ni andra mår prima :)

Lite dåligt med kommentarer på sistone...=/


Kommentarer
Postat av: FREDRIK

Hej Emma ! Va tråkigt när du sett framemot o handla i dag ! hoppas du hittar nån mer dag innan jul krya på dig mvh Fredrik

2009-12-05 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0