Måndag

Så var det ny vecka IGEN. Känner mig besviken över helgen eftersom jag mått så dåligt :( Redan i fredags kände jag mig trött och hängig. Somnade vid 22.30, helt utslagen. Sedan blev ju lördagen som den blev också. Hade verkligen sett fram emot att gå i Täby Centrum...men slutade med att jag satt 4h i en kall bil :/ Men får skylla mig själv. Egentligen skulle jag inte ens ha följt med. Som tur var blev kvällen desto bättre. Vid 20 kände jag mig betydligt bättre (bortsett från halsont) och kunde vara med och titta på Robinsson Karibien.

Söndagen blev också helt omplanerad. Tanken var att jag skulle ut till Nacka och dela ut matchenslirarepris, hem och julbaka för att sedan ha glöggmys ed C och L på kvällen. Tyvärr blev allt inställt. AC fick trampa iväg till Nacka själv medan jag låg hemma och sov. :( Dagen spenderades istället hos farbror doktorn (inget pencillin dock, trots en mycket ful hals med variga slemproppar i tonsillerna) och hos mormor med familjen. Vi åt julkorv och tittade på Sveriges match mot Brasilien. :D Vinst!! Härligt!!

Det blev en okej helg. Men den kunde också ha varit bättre på lördagen :/ Ja,ja..man ska inte gråta över spilld mjölk....

Kände mig iallafall så pass mig att jag gav mig iväg till jobbet klockan 6.19.
Tyvärr ingen träning ikväll. Men jag hoppas kunna vara redo på onsdag eller torsdag...kanske imorgon....kanske. Men jag ska inte börja för tidigt. Läkaren ryggade nästan tillbaka när han såg mig hals och han hotade med hjärtmuskelinflammation om jag började träna för tidigt. Känner att det är bättre att jag vilar ordentligt så att jag kan vara med och köra järnet i slutet av veckan.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack snälla för dina fina ord!!

2009-12-07 @ 10:18:31
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0