Kvällens träning

Jag sitter här och äter sill. Jo ni läste rätt. Jag äter skärgårdssill och senapssill. Jätte jätte gott. Vuxenpoäng? Absolut. Men jag har varit vuxen i 7 år nu så det borde vara självklart med vuxenpoäng för mig nu ;)

Hur som helst är jag hungrig som en varg med tanke på kvällens träning. AC och jag var i hallen redan klockan 17 för att köra ett av veckans löppass. Vi körde långa intervaller. Förutsättningarna kunde ha varit betydligt bättre. Att springa på en löparbana som är total igensnöad är väl si sådär, men går man in med rätt inställning går det kanon :) Vi gjorde det kanon. Varför inte liksom?

Klockan 18.30 hade vi träningmatch mot Spårvägen. Tyvärr hade de inte det bästa laget med, men det var iallafall en genomkörare. Jag känner verkligen inte att jag är i matchform. Därför hoppas jag det blir mycket matchspel på de träningarna som är kvar denna veckan. På söndag spelar vi mot Önnered och då ska jag tappe 17 vara på G. Känner mig jätte peppad och taggad redan nu =)



Guuud vad jag gillar handboll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0