Julmys

Jag räknar verkligen dagarna till jul. Ska bli underbart mysigt att få fira jul och mellandagar med familjen. Jobbar fram till den 23:e december sedan är jag ledig from. 24:e december. Jag ska verkligen försöka njuta mellan skinkan och glöggen ;) Utan att stressa ska jag försöka göra sådant man aldrig hinner annars.

[  ] Ha glöggmys med Skånela-vänner :)

[  ] Gå på bio

[  ] Bli barn på nytt - genom att åka pulka och dricka varm choklad

[  ] Shoppa

[  ] Mysa framför TV´n med en bra film

[  ] Bjuda hem familjen på julfika

Det finns verkligen mycket man kan hitta på. Speciellt vill jag mysa med mycket tända ljus. Vintern är mörk, men med tända ljus kan man verkligen mysa till det. Det är lite det jag saknar när vår och sommar kommer.

Nu är det julemyyyyyyyyyyys *sjunger som i reklamen för fredagsmys*


Kommentarer
Postat av: AC

Kolla din mail..du ska betala 12 kr...läs mer på mailen :)

2009-12-16 @ 08:49:53
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi kanske tomten inte hittat?! Pulkaåkning och choklad är ett msåte!!! Gillar skarpt din lsita för att få det rätta "myset" till jul! Kram

2009-12-16 @ 08:56:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vilken bra lista! Och som svar på din kommentar: Linnea-dockan har jag fått av min syster, tror den kan säljas på bibliotek och sånt. Luciakronan är från en Barbie jag fick när jag var liten, med lucialinne och allt!

2009-12-16 @ 11:21:09
URL: http://enoughisenough.blogg.se/
Postat av: Nenne

Vart är Kalle Anka & hans vänner?

Annars låter det underbarat!

Men vad vore väl en bal på slottet???

God Jul!!!

2009-12-16 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0