Gym + sushi

Träffade Gippe och AC vid Ropsten för vidare transport till Lidingövallen och dagen träningspass. Det gympasset gick bra. Kunde tyvärr inte köra frivändningar och bänkpress eftersom min (konstigt nog) vänstra axel krånglar. Mm. Körde endel rehab för axeln och jag hoppas verkligen att det blir bättre. Som tur är stör det mig inte på handbollsplanen eftersom jag skjuter med höger, men på gymmet är det en irritation.
Hade dessutom med mig gummibandet till jobbet idag för att köra lite.

Efter dusch begav sig jag och AC till en ny sushirestaurang där vi köpte med oss sushi och kycklingspett. Jätte gott. Vi åt det medan vi tittade på "Bonde söker fru". Haha, Roger är ett stycke för sig. Vad ska man säga?


Ny renoverat och allt :)


AC fastnade på bild :)

Det är skönt med en lång kväll - en vardagskväll. Hehe. Imorgon är det dessutom fredag och det känns alldeles utmärkt. Fullt upp hela helgen med julshopping, dela ut matchenslirarepris på JSM i Nacka, baka till jul och glöggmys :) Låter ganska bra tycker jag! :D

Imorgon är det ett löppass efter jobbet och sedan Ebbavakt.


Kommentarer
Postat av: AC

usch-...ta bort den bilden...snääääla!!! Ser ut som ett ufo..pannan är ju lång som baard en...

2009-12-04 @ 09:48:15
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0