Fredag

Så är fredagen äntligen kommen, sjung hopp fadderalla lej :) Känns som att det kommer bli en bra helg.

Fredag: Jobb + löppass på hemmaplan + Ebbavakt med TV-mys

Lördag: Julklappsshopping

Söndag: 9.30 Dela ut matchenslirarepris i Nacka (JSM) + Julbak + Glöggmys kl 18.

Det är egentligen lördagen som är minst planerad. Men det är inte många dagar jag har på mig att handla julklappar, därför gäller det att vara effektiv. Gah. Vill inte hamna i någon julstress inte.

Nu jobb sedan helg.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Halkade nyss in här, och vilken fin blogg du har! :)



Tänkte också passa på att tipsa dig om ett par tävlingar jag har i min blogg. Om du vill vinna ett lektält, en personlig almenacka, presentkort på KALAStillbehör eller en Ugly doll väggalmenacka för 2010. Det är bara att vara med! :)



Hoppas också det är OK att jag lägger till dig bland mina favoriter? För här kommer jag absolut kika in igen! :)



Ha en skön dag! Kram Lina

2009-12-04 @ 10:46:28
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0