Farbror doktorn

Sådär nu har jag varit hos farbror doktorn. Det var en ful hals, men efter halsprov fick jag reda på att det var virus och inte bakterie. Jag måste med andra ord vänta tills kroppen själv läker ut skiten. Usch. Har inte mått så här dåligt på länge. Halsont, illamående, ont i kroppen och huvudvärk. Låter som influensa (?) Kan iallafall säga att det inte blir träning för mig imorgon :/ Blä. Hatar att stå över träningar, men när kroppen säger till går det inte att chansa. Suck. Suck.

Har iallafall tittat på Sveriges match mot Brasilien. Efter mycket om och men blev det tillslut vinst, men det var skakigt. Inte så bra spel, men spännande :) Viktig vinst iallafall.

Vi har ätit julkorv, rödkol och hemmagjord potatismos. Riktig gott. Mums. Det är verkligen julstämning.

Nä, nu ska jag vänta tills vi åker hemåt och då ska jag lägga mig i ett hett bad. Måste dessvärre också in på ICA och köpa Ipren. Den här skiten måste ur kroppen fort som sjutton.


Visst är Gonzo söt på den här bilden?


Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel och Äpplen

Vad söt Gonzo är!



Hoppas att du känner dig bättre snart...

2009-12-06 @ 21:17:38
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Tobbe me Angus

jo det är han verkligen!

2009-12-11 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0