Vardagen igen

Godmorgon!
I morse var det konstigt att  i n t e  vakna upp i ett litet rum, i en stenhård säng med en drös underbara lagkamrater. Men det var även otroligt skönt att vakna upp i sin egna mjuka säng. Var inte särskilt trött i morse heller. Skönt. Dessvärre vaknade jag med halsont. F-n. Blir så irriterad. Jag har inte tid att ha ont i halsen. Jag ska träna som en gnu hela veckan och sedan åka på träningsläger till Katrineholm fredag till söndag. Helvete. Som tur är har vi vila idag och på tisdag får jag känna hur det känns. Jag har en förmåga att träna trots halsont, men jag vet att det är helkorkat. Inte bara för mig själv, utan även för mina lagkamrater som kan smittas. :(

I morse läste jag i Metro att hundar är intelligenta som 2-åringar. Jag visste det. Ebba är klok...det har jag sagt hela tiden! Där fick ni - ni som inte trodde hunden var förståndig :)

Måndag - jobba - planera veckan!

Kommentarer
Postat av: Katta

Klart hundar är smarta! Men vad som är värre är ju att fokk inte tror att de har känslor. På SLU pågår en forskning i hundars känsloregister. Det har därför nu vetenskapligt fastslagits att hundar kan känna saknad, svartsjuka och kärlek. Det visste vi hundägare sedan länge!

2009-08-10 @ 18:10:13
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0