Trökmåndag

Måndagar kan vara hemskt tråkiga. Idag känner jag inte alls för att jobba. Jag skulle helst av allt velat vara hemma i sängen och sova några timmar extra. Känns som att jag behöver det. Men icke. Istället sitter jag på jobbet och måste hålla ögonen öppna med klädnypor (typ). Gäsp. En helg utan sovmorgon sliter vekligen. Funderar över hur jag ska orka med den här veckan, men det rullar nog på. Har iallafall helgen att se fram emot. Redan på fredag händer det kul grejer. Ska nämligen vara publik när FC Kasam spelar match kl 20.00. Heja Kasam! De har förlorat de senaste matcherna och behöver hejjarklack ;o) Pompoms och en stark röst. Host. Får nog knapra ännu mer Zyx...

Annars ser veckan ganska vanlig ut. Ikväll är det lite senare träning tillsammans med u-laget. Ska hinna med ett gympass innan handbollen. Gah. Ikväll ska jag äta och sova. Inte göra någon annan nytta alls.

ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0