Tack gratisbio!

Det är egentligen ganska galet. Jag har alltid varit medlem på en massa olika samla-en-massa-poäng-sidor, men aldrig uppnått några större summor. Men så blev jag medlem i Gratisbio för något år sedan och presentkorten bara rullar in. Senast fick jag 350kr i brevlådan (läs här) och några veckor efter det kkunde ja skicka efter 150kr. Jag har alltså lyckats få ihop totala 500kr i presentkort från GratisBio. Inte illa pinkat.

Senast idag tittade jag till mitt konto och såg att jag hade över 900kr i poäng. Det innebär alltså att jag kommer kunna lägga in en beställning på presentkort värde 200kr. Yeah!

Jag har tjänat enkla poäng genom att besöka hemsidor, värva några vänner, sskriva i andras gästböcker... helsimpla grejer.

Sedan hoppas jag såklart att jag ska kunna värva dig. Då får du dessutom välkomnande poäng :)
Bli medlem här idag. Du kommer inte ångra dig.





Tips från mig angående poäng samling.

- Logga in på GratisBio varje dag (1 poäng), skriv i någon annans gästbok varje dag (1 poäng) och bli vän med någon varje dag (3 poäng). Alltså 5poäng/dag för den aktive. 35 poäng/vecka alltså.

- Besök hemsidor. Bara ett klick och du får 1-2poäng. Simpelt.

- Ska du ändå premenurera på en tidning? Gör det via GratisBiolänken så kan du tjäna flera hundra poäng.

- Värva vänner och bekanta. 5 poäng för varje medlem och när de når 175 poäng blir du 200 poäng rikare.

Övertygande va? Bara att bli medlem!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jo, jag kan tänka att krusbär är en "hit". Jag har en liten eller snart ingen buske med svarta vinbär, de slukar de söta bären med glupande aptit. Vad värre är så har de två rykt ihop ordentligt nu ett par ggr. Uppfödaren sa att det kommer att hända och att: " Jag brukar låta dem göra upp" Gode Gud jag är så rädd att de skadar varandra. Kanske en av dem blir utan fot. Huuu va hemskt. Jag måste nog ringa IGEN!

2009-08-17 @ 11:35:29
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0