Päronen <3

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Har haft pusskalas med Ebba och Gonzo sitter för tillfället i mitt hår och flöjtar. Gladare fågel får man leta efter. Tror inte de växer på träd. När AC kom hit fick Ebba dentalstix och blev såklart jätte glad. Det skar lite i ♥ när jag kom på att Gonzo inte fick någon fröstång. Får inhandla det imorgon kanske.



Ja jag älskar handboll :)

Kvällen ska spenderas med la Familia. Det var faktiskt länge sedan jag var hemma över en kväll och det ska bli riktigt mysigt. Är dessutom inte helt kry med tanke på min hals. Som tur var inhandlade jag Bafucin och Zyx på Apoteket. Jag hoppas verkligen att de ska göra susen. Har inte tid att vara sjuk nu. Suck.

Ni missar väl inte Lotta på Liseberg ikväll kl 20.00?

Nu när man har kommit hem till vardagslunket igen saknar jag veckan i Danmark. Kroppen känns faktiskt redan återhämtad. Vill bara spela ännu mer handboll. Gah. Som tur är kommer helgen spenderas från fredag till söndag med fem handbollspass och en träningsmatch mot Guif. Kul i jul :)

Sedan ska vi alla hålla tummarna för våra junisar som ska iväg och spela UEM på onsdag. Håll tummarna HÅRT!
.

Kommentarer
Postat av: Grodan Boll

haha.. trodde att jag var bolltikig ! ;)

2009-08-11 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0