Mörkret kommer...

Jag sov oroligt i natt. Inge vidare alls. När klockan var 23.30 låg jag fortfarande och vred mig. Känner att dryga 5h sömn inte är någon höjdare. Men tack vare J vet jag att man inte behöver stressa upp sig :) Kroppen anpassar sig.

Det var nästan becksvart ute när klockan ringde. Välkommen hösten! Menjag ska inte deppa för det. På hösten kan man fortfarande hitta på mycket kul och mysigt framförallt. Tända massa levande ljus och vara inne i värmen :) Titta på film, baka, äta trevliga middagar!!! You name it!

Helgen närmar sig med myrsteg och jag har lite planer på G.
Det ända som är riktigt bokat än är morgonträningen på lördag. 90 min handboll kl 10.30. Sådant gillar vi. Sedan lagfesten såklart. Vi ska hålla till i Tyresö. Så se upp alla Tyresöbor ;) På söndag ska jag pumpa musklerna på gym. Trevigt värre. Sedan får framtiden avgöra...


Jag och min supertvilling..
Godis i munnarna?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

det gör ont i svanken/bäckenet. Jag kan inte röra höfterna/resa mig/sätta mig/nåt själv. Det kan liksom stråla upp i ryggraden ibland och sen ibland (när jag rör benen) så kan det stråla ner i rumpan/ljumsken/benen. Det är fruktansvärt! När jag väl tagit mig upp (mha martin) så kan jag gå mycket sakta, men att sedan sätta/lägga mig igen... PUH! Aldrig. Går knappt. EN smärta utan dess lika. Samma sak om jag ska böja mig lite framåt/bakåt. Har legat blixtstilla i natt, för minsta lilla rörelse gör ont. :( Ska ringa vårdcentralen nu. Sjukvårdsupplysningen tyckte det iaf.

2009-08-26 @ 07:43:08
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Kalle Johansson

Mm.. mitt huvud har snurrat i flera dagar, fotboll, fotboll, fotboll men nu börjar det släppa lite .. Hejja Skuru ni é bäst ! :)

2009-08-26 @ 10:26:28
Postat av: Ulrika

Jo, de älskar det som är sött. Brukar köpa glass enbart för att bjussa dem, Loppan är rolig hon tar STORA tyggor ur glassen och benjamin han sticker bara ut tungan och försöker sig på att slicka på glassen.Det är just det där med vad man ska ge dem och inte, vad äter Gonzo? Pellets eller frön?

2009-08-26 @ 10:53:56
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Alexandra

LÄkaren skickade mig till sjukgymnast. Ska dit kl 13. Får se va dom säger. Kram

2009-08-26 @ 11:15:21
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ryggskott!

2009-08-26 @ 13:59:37
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

hemsk bild...ta bort =)Ser ju ut som ett ballonghuvud eller vattenskalle =)

2009-08-28 @ 15:33:04
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0