Lovely friday..

Fredag ♥
Det var länge sedan det var så här skönt att vakna upp till en fredag. Helgen är fullspäckad och det kommer garanterat bli en bra helg. Redan ikväll kommer jag befinna mig på Åkeshov kl 20.00 för att stötta Kasam :) Hoppas det blir poäng.

Jag lägger ut en  k o n t a k t a n n o n s  på en människa som kan hjälpa mig med mitt mobila bredband. Hjälp. Har TELE2 mobilt bredband som inte fungerar efter att jag fick hjälp att byta ut hela hårddisken på datorn. Kan någon hjälp mig? Drivrutiner hit och drivrutiner dit. Hur ska man fatta det?

Gårdagens träning var iallafall bra. Började kvällen med korta 20s intervaller på Järla IP. Solen gassade och jag,G och Ac sprang på som skållade illrar. Direkt efter detta blev det bänkpress och stöt i vårat grymma gym. (Är nöjd att gymmet har utvecklats. Numera finns musik att tillgå) :) Sedan handboll i 90 min - härligt.

Kika in lite senare så ska jag delge er ett jätte gott recept på lax...

*simmar vidare*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0