Hem från Saeby

Nu sitter jag på x2000 från Göteborg. Veckan i Danmark har varit grymt bra. Lagsammanhållning är tipp topp och spelet börjar formas. Det är framförallt försvarsspelet som är nytt för i år. Känns inspirerande och kul!

Har tidigare berättat om alla våra tvillingar i laget. 4 tvillingpar och en tvilling (dock ej medtillhörande syster i laget) känns nästan lite osannolikt. Men icke. Här kommer bildbevis:


Yngst till vänster: johanna, jag, lina, natti.
Älsta till höger: gabbi, emma,ac och emelie.
Bodil in the middle :)



Sedan hände något.När alla tvillingkramades :)

Ska summera veckan i Danmark:
- 2-3 pass per dag (2 handboll + 1 fys)
- Drygt en mils promenad 3 dagar
- Samma lunch varje dag
- Ont i kroppen
- Hårda madrasser att sova på
- Arga danskar på cykel
- En läskig/äcklig puckelgubbe i hallen

Det har varit jätte bra i Danmark och för att summera ytterligare slänger jag in ett par bilder:


Vi går över dagsstänkta berg fallera...


Min elaka tvillingsyster *hjälp* haha!!!!
Korvkniven (vid grillningen) användes väl ;)


Yatzy. Och jag vann mest (eller?)

Tack alla för en dundervecka!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ni ser ut att ha haft kul :P

En del hundar vill bli lika "fina som matte" :P

Kram

2009-08-09 @ 21:26:26
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: C

gött att ni är tillbaka, hoppas ni har haft det fint...kram och hälsa din syster yster

2009-08-09 @ 23:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0