Helgen stundar

Yes yes yes! Nu har jag gjort allt som ska vara gjort innan helgen. Jiha. Om 10 min beger jag mig. Ska möta upp syster yster i Ropsten. Ska köpa med oss mat till mormor och morfar ♥ Ska bli underbart att träffa dem. Tyvärr tar jobb och handboll allt för mycket tid ibland.

Kl 19.30 är Silverpilen i Ropsten - för att sedan dra vidare till Åkeshov där FC KASAM spelar match kl 20.00.



Efter några tyngre försluster hoppas jag att de kan plocka poäng ikväll. Vädret ska visst bli dåligt, men jag har iallafall paraply om regnet skulle stå som spön i backen. Bara det inte börjar åska. Hjälp.

Vi har seglat över havet för att se det bästa laget,  K A S A M.

Vi har gått över bron för att se på vår kanon, K A S A M

Man har ju varit med förr ;)


Kommentarer
Postat av: C

gött remsa, tack att ni hejade på

2009-08-21 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0