Halvdag - mot Katrineholm

Jaha, så var det äntligen fredag och det återstår bara någon timme för mig här på jobbet. Har nämligen tagit halvdag idag eftersom vi ska till Katrineholm på träningsläger fredag-söndag. Ska bli riktigt kul. Min hals är inte riktigt hundra. Tyvärr har det satt sig på stämbanden vilket innebär att jag låter som en gammal tant. Knarrar riktigt på rösten.

Ska ta bussen 12.08 härifrån och möta upp syster i Slussen. Sedan raka spåret till Nacka. Där ska ett löppass avverkas på Nacka IP. Vad sägs om 20s arb- 10 s vila  4 0  set? Gah.

Har dessutom ett handbollspass ikväll när vi kommer fram.

Kommer inte kuna uppdatera bloggen något i helgen eftersom mitt trådlösa inte fungerar. Men ni får överleva ändå. Släng gärna in några kommentarer så blir jag glad på söndag :)


Kommentarer
Postat av: Tant Strul

Hej, vi är ett gammalt band (Orup & Cia Berg)som tycker att ni ska rocka FETT i Katrineholm ! ;)

2009-08-14 @ 11:05:17
Postat av: Emelie

Ja, verkar ju inte som Gonzo gillar selen haha.

Men det är ju bra att ebba har lite respekt för gonzo, även små pippisar kan bita tillbaka :P

Hoppas du får det fint i helgen!

kram!

2009-08-14 @ 20:04:16
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: fredrik

Hej Emma hoppas att ni får en trevlig Weekend med bra träning i Katrineholm ! mvh Fredrik

2009-08-14 @ 22:19:09
Postat av: L

Hej! Hoppas ni haft det bra och att halsen mår bättre!

2009-08-16 @ 11:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0