Full rulle hela dagen..

Här loggar man in första gången för dagen och inte en jevla kommentar - illa. Ni kan väl uppmuntra mitt bloggande lite iallafall? Förbättring tack....

Dagen har verkligen varit full fart. Hade surströmmingslunch på jobbet med en massa förberedelser. Tog i princip hela dagen men ska man genomföra sådant krävs samarbete. Det blev iallafall riktigt lyckat och uppskattat. Vi satt inomhus (in the middle of the place) och det var väldigt många som rynkade på näsan. Haha. Men jag älskar surströmming i klämma. Hur gott som helst.

Vid 15.30 begav jag mig raka spåret till Nacka för att studsa fram i löparspåret. Det var favoriterna....400m intervaller 12 set. 30 s vila är inte speciellt mycket. Gah. Men det är otroligt skönt att ha pulsklockan att gå efter. Träningen blir mycket mer effektiv då.

DIrekt efter löpningen var det träningsmatch mot Hammarbys a-pojkar. Det blev förlust med 9 bollar, men Hammarby är duktiga och bland toppen i Sverige. Hur som helst bra träning. Dem är långa och snabba...perfekt att träna försvar mot. Kul som bara den. Ser fram emot alla träningsmatcher på tisdagar!! Fattar inte att benen var så pigga efter intervallträningen. Yes yes yes!

Shit pommes, kom hem vid 21.30 och snart raka vägen i säng...
Korta kvällar tyvärr...

Kommentarer
Postat av: T

Hej tjejen.

Jag hamna på din blogg. genom att jag googla lite om inlasik laseroperationen.

Såg att du hade gjort den, funderar själv snart på att göra just in-lasik.

Är du nöjd med operationen?

Hur ser du idag?

Vore tacksam över svar tack

2009-08-26 @ 00:19:51
URL: http://tottoninas.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-26 @ 00:53:52
Postat av: Marcus

Förstår att endel rynkade på näsan :) Själv va man på sillis... (och åt sill)

2009-08-26 @ 01:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0