......

Idag var träningen tung, väldigt tung. Men jag gjorde mitt yttersta och gav allt jag hade. Man kan faktiskt inte göra mera. Var så trött och hade så ont i kroppen att jag var tvungen att flytta de korta intervallerna till på söndag. Blä för tunga ben. Men samtidigt gör det ju ingenting eftersom vi inte ska vara som piggast nu.

Idag klockan 12 förgyllde jag mig dag genom att luncha med syster yster. Det blev mat på thaien/sushin i Mörby Centrum. Deras kyckling med casewnötter är jätte god. Har blivit mycket lunch ute nu när jag jobbar på två andra boenden. Det unnar jag mig.

IDAG VAR DET FÖRRESTEN LÖNING!

Tror jag ska ta och beställa hem en fotölj från MIO, nämligen en röd Oxford fotölj. Hur fin och mysig som helst. Eller?




Vit är fin, men röd är ännu finare:)

Nu blir det filmkväll med god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0