Emma = trötter (!)

Direkt när jag slutade på jobbet kom mamma och pappa och hämtade mig. För en gångs skull åkte jag inte hem kommunalt från jobbet. (Dem som har bil har verkligen bekvämlighet). Direkt när jag kom hem snörade jag på mig löparskorna och gick ut och sprang. Blev så klart fortare än jag hade tänkt mig. Kan väl beskriva det som att jag sprang lång snabbdistans. Jag var iallafall ordentligt utpumpad då jag kom hem. Nu  har jag precis satt i mig en god middag hos peronen. Det här kommer nog bli en kväll i tv´ns tecken. Jag är så trött.

Jag ska gladeligen berätta för er att en vårtävling är på gång.
Det är Trend4you som ska sponsra tävlingen. Dem har en massa fina saker. Allt från smycken till förvaring. Gå in och kika vettja. Jag ska hålla er lite på sträckbänken och inte avslöja vad priset blir. Men självklart är det väldigt fint.



Annars tycker jag dessa program ärnågot att titta på om man ska ha TV´n som sin bästa vän.

18.00 Cops på TV6
19:30 Halv åtta hos mig på SVT 1
20.00 Hjälp jag är med i en japans tv-show

Tror dock inte jag kommer ha ro att glo så mycket på TV.

Hur som helst. Jag är överlycklig. Det är påskledighet!


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Hej!



När åker du? Själv drar jag vid fyratiden. Det mesta är klart; badat katten i neon, satt lysdioder i hucklet, fixar just nu hjullagren på kvasten, det blir raketbränsle i år. Om vi ändå inte syns önskar vi dig en riktigt GLAD PÅSK!



2009-04-10 @ 00:28:40
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0