Sömn..nja!

Godmorgon alla vakna.
Är trött som en (vad säger man) eftersom jag inte kunde somna igår. Låg och vred mig väldigt länge innan jag lyckades somna. Gäsp. Så ska bli intressant att se var den här dagen tar mig. Vi har ingen gemensam träning ikväll. IStället ska man lägga in ett alternativt pass. Jag och Gippe ska kämpa tillsammans kl 17.15 i KTH-hallen. Då kör dem nämligen box där. Alltid kul att testa något nytt. Föll baklänges igår på träningen (när vi spelade match) och idag känner jag att jag lever. Vänster skinka och axel är ömma - men det mjukar nog upp sig under dagen :)

Box pass. Mm..vad är det då?

Box 1
Under 60 minuter tränar vi styrka och kondition där en stor del av träningen görs i par med boxhandskar och mitsar. Vi tränar de vanligaste slagen och enklare sparkar kan förekomma. Här har du möjlighet att träna upp både din kondition och styrka under ett kul och medryckade pass! Inga förkunskaper krävs, alla är välkomna!

Box 2

Box 2 är ett lite tuffare och längre pass. Under 75 min tränar vi styrka och kondition med olika moment hämtade från framför allt boxning. Passet kommer att vara lite extra utmanande både vad gäller intensitet och teknik, men alla kan deltaga och sätta sin egen nivå! Varje pass kommer att innehålla teknikgenomgång så du behöver inga förkunskaper. Välkommen till ett roligt, inspirerande och utmanande pass!

(Hittat på KTH´s hemsida)



Kaffe - ja, tack!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: jag har inte lagt något i holken, för jag har varit osäker på vad man ska lägga =S Jag har kollat runt på nätet och olika sidor, men det står verkligen otroligt lite om holkar!

Han vill inte sova där inne än. Undra om dom kommer göra det förr eller senare, eller om dom sovit utan holk för länge?



Hoppas träningen går bra idag =) och att du inte har för ont!

2009-04-22 @ 12:54:53
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt att du orkar träna så mycket, själv drar jag alltid på det och så blir det aldrig av ;D

2009-04-24 @ 11:57:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0