Sluta tjata...

Idag är jag trött och har ont i mitt knä. Ingen bra dag, men jag hoppas det blir bättre under dagen. Mina ögon är trötta och halvt rosa. *gah* Jag skulle bara vilja krypa ner under täcket och sova. Men istället sitter jag på jobbet och har en hel dag framför mig *suck* Men det är bara att ta tjuren vid horna. Jag brukar inte känna såhär, men ibland känns det bara jobbigt.

Det är väl tur att man trivs så bra på sitt jobb, har bra arbetskamrater,att vädret är bra och att veckan faktiskt är kortare.

Jag ks inte klaga. Det finns de som har det värre.

Nä, ta tag i dagen nu. Ingen bra idé att gräva ner sig....

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Middag? och Okända?

2009-04-15 @ 11:33:14
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0