Påsken - vad händer?

Näst sista arbetsdagen. Jag längtar verkligen efter ledighet. Känner att kropp och själ behöver det just nu. Vädret ska tydligen bli kanon i påsk, så lite färg i ansiktet kanske man också kan fixa :) Det är lite trist att så många åker i väg i påsk. Samtidigt har jag endel att pyssla med. Bla. ska jag måla hallen på långfredagen. Kanske bjuder upp mamma och pappa på lite fika också :)
Hela påskaftonen kommer gå åt till att vara hemma och träffa släken. Påskmiddag med andra ord :)
Söndagen och måndagen är än så länge inte planerade. Men ska träffa kära Nadia en av dagarna. Kul!
(Syrran åker iväg med landslaget torsdag till lördag.)

Sedan ska naturligtvis träningen läggas in. Jag har pratat med B om att träna tillsammans. Skulle vara mycket trevligt! Det borde gå att få ihop på något sätt.

Som ni märker har jag endel att fixa med. Men det är så det ska vara.

Vad ska ni hitta på i påsk?


Kommentarer
Postat av: Benita

Vad roligt att just du vill vara med i min tävling :-) Jag önskar dig lycka till och jag hoppas du får en trevlig påskhelg.



Kram!

2009-04-08 @ 10:19:27
URL: http://bubbelrummet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0