Majblomma

Har ni köpt någon majblomma ännu? Jag köpte faktiskt en igår. Det blev en pin för 50kr. Jag brukar alltid köpa rosa bandet och majblomman. Men i övrigt ger jag faktiskt all välgörenhet till djuren, som tex. Orangutanger.se, Djurens Rätt, Hundstallet. Det är ofta som människor skänker pengar till Rädda Barnen, Cancerfondet etc och det är ju otroligt bra. Men jagtycker ofta man glömmer bort djuren, och därför tänker jag att det är det jag ska skänka pengar till.

Majblommans hemsida kan du gå in och kika.

Majblomman - Alla barns blomma

Jag tycker årets färg på majblomman är helt okej. Mycket trevligare än förra året då de var lila och svart.

Vad tycker du?



Snälla rara rösta på mig i den här tävlingen!

Jag har bidrag nummer tre :)

Please!

Kommentarer
Postat av: AC

hej du...ska uppdatera, men har inte så mkt att skriva när man inte gör något...=(

2009-04-23 @ 09:24:44
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag gör exakt som dig, köper rosa bandet och majblommor.. i år köpte jag en dekal till bilen ;)

2009-04-27 @ 21:48:46
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0