Löpning i sol

Nu har jag varit och tränat  med Bodan på Bosön. Riktigt skönt. Vi körde dubbla pass med löpning och gym. Att gå ut och springa i det här vädret kan väl ingen klaga på? Soligt och varmt. Hade faktiskt inte behövt värmetröjan. När vi kom till Bosön vid 13.30 var det helt tomt. Vi var i princip själva där, Lyxigt värre. :) Blev både överkropp och ben.

Innan träningen hann jan måla hallen två gånger. Det blir riktigt fint och jag ser verkligen fram emot att få sätta upp min hatthylla och den ljusgråa lilla postlådan från Bruka Design. Jag lovar att ni ska få se före- och efterbilder, men eftersom jag ska måla ett lager till imorgon väntar jag med det. Det kommer bli riktigt kul att jämföra den tidigare gröna hallen - och den betydligt ljusare och vitare hallen.

Nu ska jag äta taco!
Min favoriträtt - helt klart.


Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

sv: Vad kul :) Ja gratisbio är superbra. Jag har kirrat ett presentkort på 700 kr ganska lätt :P + att jag nyligen vann ett presentkort på nelly.com á 500 kr :D



Glad påsk på dig :D

2009-04-10 @ 16:46:47
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

sv: Och tack så mkt :D hihi

2009-04-10 @ 16:47:09
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: Bodan

Tack för toppenpass o trevligt sällskap!!!!



Hörs om söndag Kramar

2009-04-11 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0