Läsvärt..

Kul att fler och fler deltar i bloggtävlingen som jag har tillsammans med Trend4you.  Tävlingen pågår iallafall en vecka till så passa på att tävla. Plutos ljuslykter är verkligen speciella och roliga.
Tävlingssugen? Tryck här.

Jag tycker dagen har passerat bra hittills. Är rätt så trött, men man känner ju av det på samma sätt när det är fredag :)

Lördagen är planerad in i minsta delalj. Det blir antagligen IKEA på förmiddagen och Tjejmiddag på kvällen. Bästa dagen. Tyvärr kommer nog tjejmiddagens förberedelser krocka med svt´s matchsändning av semifinalen IVH - Skövde. Satan i gatan. Kan kanske kika på matchen med ett öga (?)

Lite handbollsbloggar för den som vill läsa :)

AC´s blogg: min kära syster

Mia´s blogg: tyvärr en (snart) fd. skuruspelare :/

Jojjo och Empan´s blogg (nya smeknamn till er) :)

Läsvärt läsvärt :)

Nu ska jag knega lite till. Det är dags att göra lite nytta innan man drar mot helg :)

Kommentarer
Postat av: Missextra

Nu är det sista chansen att anmäla sig till veckans blogg i min blogg (om du inte redan har gjort det) klockan 22 tar jag ut mina 5 favoriter. Det kanske blir just du om du anmäler dig nu!



En enkel väg till framgång helt enkelt;)

2009-04-17 @ 20:10:59
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Missextra

Ha en bra fredagskväll:D

2009-04-17 @ 21:55:53
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är alltid extra kul att få massa läsare via tävlingar ;)

2009-04-21 @ 10:03:47
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0