Dagen - utan träning

Tiden rinner ifrån mig och det är snart dags att lämna arbetet. Det har varit en väldigt bra dag på jobbet. Jag har varit ute och promenerat med många boende. Träning kombinerat med livskvalité. Kan det bli bätttre (?) Det är träningsledigt idag och jag har endel bollar i luften.

Antagligen åker jag hem till mamma och pappa för middag :) Efter middagen ska jag nämligen försöka få hem ett litet bord som jag ska ha vid sidan om soffan. Mellan soffa och bokhylla har jag nämligen ett tomt utrymme som jag tror behöver fyllas upp.

Efter att jag donat lite hemma ska jag antagligen till syster yster. Vi funderar på att pyssla lite med påskkort. Det är faktiskt påsk nu i helgen, även om man lätt glömmer bort det. *gah* Apropå det har jag faktiskt lyckats klä ett påskris med fjädrar här på jobbet. *good girl*


PåskrisPåskägg 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0