Carina Berg

Ikväll ska jag titta på "Berg flyttar in". Det måste vara ett av de bästa programmen som TV4 kommit på. Att låta Carina Berg vara den som flyttar in är verkligen bra. Hon flyttar in hos kändisarna utan att vara påträngande. Hur svårt skulle det inte vara att flytta in hos Tommy Körberg?

Tommy Körberg låter Carina flytta hem till sig. Foto: Jonas Ekströmer/SCANPIX

Jag såg förra veckan då hon flyttade in hos Pernilla Wahlgren. Förundrades över att hon fick ligga på en madrass i klädrummet när Pernilla bor i en stor fyra våningsvilla. Konstigt.

Ska ni tittapå detta ikväll?


Kommentarer
Postat av: AC

Hejhej...snart är jag hemma igen =) Teori o sista träningen klar....kram kram

2009-04-11 @ 10:02:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag och Tv:n umgås inte ofta ska jag säga. Så troligt är Nej.

2009-04-11 @ 10:46:01
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0