Bättre - tack o lov

Det känns mycket bättre nu. Jag känner att jag har börjat vända de jobbiga föustkänslorna till något bra. Men jag tror det är bra att gräva ner sig, för att sedan sträva uppåt. Man behöver komma ner i den där gropen ett tag för att aldrig vilja vara där igen. Det är ju det är vi har stretat för hela säsongen - slutspelet.

Nä. spotta i näven och kom igen.

På söndag börjar matchen kl. 15.00 och då ska vi inte göra vår publik eller oss själva besvikna.
Väl mött i Nacka Bollhall.

Innan dess har vi dock endel att slipa på. Ikväll börjar de första förberedelserna på träningen.

Har försökt få pappa att skicka lite bilder via min mail, men icke än.
Lovar dock att lägga ut lite bilder då han skickat. :)


Kommentarer
Postat av: ulrika

Tråkigt för er, även för mig, jag trodde stenhårt att jag skulle få se er/dig på tv, även han jag delar lghet med som brukar sitta och skrika olika resultat och "finalbenämningar" från vdgs,rummet som jag inte begriper mig på.Typ semi å kvarts eller vad det nu heter? :D Hör vilken sportnörd jag är :) Ha en bra efm.

2009-04-02 @ 14:19:17
Postat av: Alexandra

Jag håller tummarna då :D

2009-04-02 @ 15:41:13
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0