Annorlunda

Godmorgon!
Det är torsdag idag och jag ser verkligen fram emot den här helgen. Det ska bli riktigt trevligt med tjejmiddag på lördag. Har suttit och försökt knåpa ihop min inköpslista. Har middagen klar, men vet fortfarande inte vad jag ska bjuda på till efterrätt.
A l l a   f ö r s l a g    m o t t a g e s     g l a d e r l i g e n.
Vi är ett tjejgäng som gått i samma klass sedan 6:an och hela vägen upp till 9:an. Vi tappade kontakten någongång vid gymnasietiden, men sedan förra året blev det en återträff som har lett till att vi numera träffas oftare :) KUL! :0)

Ikväll är det inte handbollsträning. Istället ska vi träffas i Skurustugan kl 18.00 för att ha möte. Alltid lika spännande :) Det blir med andra ord vila idag eftersom jag inte hinner lägga in något pass mitt på dagen. Men jag tror jag behöver lite vila också, skadar inte med andra ord.

Förresten! FC KASAM vann sin seriepremiärigår med 3-1 mot Tensta United!
GRATTIS!!!!!!!!!!! *fanfar* Kunde inte titta eftersom jag själv hade träning, men antar att det kommer fler tillfällen :)


Kommentarer
Postat av: C

Det kommer säkert fler tillfälle. Nu har vi iaf 3 poäng, undrar hur långt vi kommer i år. *kram

2009-04-16 @ 10:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0