2 viktiga saker

Idag efter jobbet hämtade jag ut ett paket som jag hade fått. Till en början visste faktiskt inte riktigt vad det var för något, men kom sedan på att det faktiskt var min vinst som jag vann hos Lovely Bubbly.





Duschcreme, bodylotion, shampoo....jätte gott luktade det. Kommer bli trevligt att använda :)

Sedan kommer jag till dagens stora händelse. AC ringde till mig i dag och sa att de hade hittat en blå undulat när de var ute på promenad. Några på hennes jobb försökte lämna in fågeln på en zoobutik men de tog såklart inte emot den. Så AC tog på sig ansvaret. Direkt efter jobbet åkte hon hem till mamma och pappa för att hämta en bur. Undertiden gick jag ner och handlade hirskolvar och undulatfrön. Nu är han (vi har döpt honom till Totte) jätte trött och sitter och halvsover.

AC har skrivit på flera forum på internet samt satt upp lappar. Förhoppningsvis hittar vi ägaren. Hoppas hoppas! Totte är handtam och älskar att sitta i håret. Så underbart söt.

Lite bilder på sötnosen..




Mums på hirskolv.


Tottes bur :)

Någon som vill hjälpa till att sprida budskapet om Totte?
Hanh hittades i Solnaområdet..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, hoppas han hittar sin ägare.. inte ofta en burfågel är ute på promenad ;)

2009-04-30 @ 10:33:06
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0