Måndag

Måndag - kort vecka. Det här ska nog gå bra :) På torsdag efter jobbet ska hela familjen upp till landet. Gud vad jag längtar. Hoppas det blir sol och värme hela helgen. Jag tror jag läste att det skulle bli fint i helgen.

Fick lön idag *jiha* Känns extra kul med tanke på att det inte är så mycket utgifter den här månaden. Shopping?

Blev jätte glad när jag gick in på mailen idag och såg att jag lyckats vinna ett paket med grekiska Olivia hos Lovely Bubbly.  Ni förstår nog hur glad jag blev :) Jipiii!

Resekit från Grekiska Olivia!

Så nu har jag skickat iväg min adress och väntar med spänning på den dagen jag kan hämta ut mitt paket :)

Snart är det lunch och jag s ka äta mormors dundergoda spagetthi och köttfärssås. Yummi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du vann =)

Tonårsliv kl 21:30 e ju givet =) haha

2009-04-27 @ 21:18:38
Postat av: Sandra

Grattis :)

2009-04-29 @ 07:26:47
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0