-kvällen min-

Kvällens träning var tyvärr blev det ingen fotboll som uppvärmning, men annat skoj istället. Till exempel hade vi en som provtränade. Kan inte säga så mycket mer men jag hoppas vi kan knyta henne till oss.

Annars hände det inte något speciellt på träningen. Hann köra bål innan handbollen vilket kändes bra. Man ska vara rädd om ryggen. Eftersom AC haft problem med ryggen vet jag hur fort det kan gå från att inte känna något till att få väldigt ont. Man ska inte fuska med rehaben. 
 
Vad skönt att det är sista arbetsdagen imorgon. Jag har en liten påskpresent till min rumskamrat. Min andra arbetskollega tog tidig semester så henne kan jag inte ge till. Jag har även pysslat ihop ett påskkort som hon ska få.


hihi lite rolig bild på johanna....


Sorry Lina, kunde inte låta bli...

Någon som vill se fler fula/speciella bilder?


Kommentarer
Postat av: Jakob

Det är alltid kul med bilder :)

2009-04-09 @ 10:32:59
Postat av: Amanda

MER ROLIGA BILDER!! :D haha

2009-04-10 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0